completely unique charm is the features of cheap 해시시 오일 전자담배 탄약통.click here for more is well known the accuracy of the time.

FAQ - pytania i odpowiedzi | Wynajem Studia Foto | Wrocław

obszar wielkich możliwości
dla twoich idei

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

  1. W jaki sposób mogę sprawdzić dostępne terminy i dokonać rezerwacji studia?
  2. Jaki jest minimalny czas wynajmu?
  3. Jak jest liczony czas wynajmu?
  4. Jaka jest cena wynajmu?
  5. Czy muszę od razu opłacić rezerwację?
  6. Jakie są dostępne metody płatności?
  7. Czy mogę zmienić termin rezerwacji? W jaki sposób?
  8. Jak odwołać rezerwację?
  9. Co zawiera cena wynajmu?
  10. Czy można zmienić standardowe wyposażenie sali?
  11. Jak zarezerwować stanowisko do makijażu?
  12. Czy jest dostępny parking?
  13. Czy mogę wynająć salę pod sesję z udziałem zwierząt?
  14. Najważniejsze reguły studia!

1. W jaki sposób mogę sprawdzić dostępne terminy i dokonać rezerwacji studia?

Dostępność każdej z sal w dowolnej chwili można sprawdzić w kalendarzu na naszej stronie tu KALENDARZ REZERWACJI. Przez ten sam kalendarz można dokonać rezerwacji i platności online. Sprawdzenie dostępności i rezerwacja terminów na dni zdjęciowe, niestandardowe wynajmy odbywa się wyłącznie telefonicznie lub mailowo.

Kontakt telefoniczny / mailowy: Pon-Sob w godz. 10:00 - 18:00. 

wróć

2. Jaki jest minimalny czas wynajmu?

W godz. 8:00 - 19:00:

  • 1 godzina – dla maksymalnie 6 uczestników sesji (wraz z ekipą, m.in. fotografami, wizażystami itd.);
  • 2 godziny – powyżej 6 uczestników zdjęć (wraz z ekipą), sesje z udziałem zwierząt, zdjęcia prowadzone przez kilku fotografów, wynajem na nagrania filmowe;

Poza godz. 8:00-19:00 dla wszystkich sesji obowiązuje 3-godzinny minimalny wynajem. Przy niezastosowaniu się do wymienionych warunków dot. ilości godzin, rezerwacja może zostać anulowana i poprosimy Cię o dokonanie nowej rezerwacji zgodnej z zasadami.

wróć

3. Jak jest liczony czas wynajmu?

  • Studio wynajmowane jest na przedział czasu określony rezerwacją. Czas wynajmu studio jest liczony od i do godziny potwierdzonej rezerwacją.
  • Wszelkie przygotowania do sesji, ustawienie/demontaż sprzętu lub własnych dekoracji, jak i sprzątanie po sobie muszą nastąpić w opłaconych godzinach wynajmu. Za zakończenie wynajmu uważa się moment w którym wszyscy uczestnicy sesji opuszczą wynajmowaną salę. 

Np. jeżeli sala jest zarezerwowana w godz. 10:00 - 12:00 oznacza to, że wejście na salę następuje o godz. 10:00, natomiast zwolnienie sali musi odbyć się najpóźniej o godz. 12:00.

  • W razie spóźnienia zarezerwowany czas się nie wydłuża. W przypadku wcześniejszego zwolnienia sali koszty wynajmu nie podlegają zwrotowi.
  • Prosimy mieć na uwadzę, że 5 minut przez zakończeniem wynajmu asystent studio wejdzie na salę w celu jej przyjęcia.

wróć

4. Jaka jest cena wynajmu?

Dokładne koszty wynajmu podane są w zakładce "Cennik wynajmu". W przypadku dni zdjęciowych lub niestandardowych wynajmów ceny ustalane są indywidualnie (napisz do nas wiadomość w tej sprawie na adres bigstudio.pl@gmail.com).
W przypadku dni świątecznych i państwowych wolnych dni, a tak samo niektórych dni przed i po nich, m.in. dni długich weekendów, cena może ulec zmianie. W tym przypadku dokładna cena godziny się wyświetli w kalendarzu rezerwacji po wybraniu takiej godziny.

wróć

5. Czy muszę od razu opłacić rezerwację?

  • Opłaty za rezerwacje należy dokonać w ciągu 12h od momentu jej dokonania i niezależnie od wybranej metody płatności, inaczej zostanie automatycznie anulowana.
  • Rezerwacja dokonana do 12h przed terminem wynajmu musi być opłacona w ciągu 1 godziny od momentu jej dokonania. W przypadku braku opłaty rezerwacja zostanie anulowana.

wróć

6. Jakie są dostępne metody płatności?

Opłata jest możliwa na naszej stronie przez serwis Przelewy24 (zarówno w momencie dokonania rezerwacji online jak i później w zakładce "Twoje konto"), przelewem (dane wysyłamy mailowo) lub w studio. Niezależnie od wybranej metody płatności opłaty należy dokonać w ciągu 12h od momentu dokonania rezerwacji.
wróć

7. Czy mogę zmienić termin rezerwacji? W jaki sposób?

Tak, ale nie później niż 24h przed dniem w którym został zarezewowany termin. Inaczej zmiana nie jest możliwa.

W przypadku chęci zmiany terminu rezerwacji należy dokonać nowej rezerwacji na wybrany termin przez naszą stronę (nie opłacać jej). Podczas rezerwacji, jako wiadomości należy podać numer tej rezerwacji, która ma być anulowana. Jeśli nie masz jeszcze ustalonego nowego terminu, napisz do nas wiadomość w tej sprawie na adres bigstudio.pl@gmail.com z podaniem nr rezerwacji, którą chcesz odwołać. 
wróć

8. Jak odwołać rezerwację?

Anulować rezerwację można mailowo lub telefonicznie (Pon-Sob w godz. 10:00 - 18:00).

  • Odwołanie rezerwacji jest możliwe najpóźniej 72h przed terminem wynajmu i jest płatne 50%.
  • Anulowanie rezerwacji na mniej niż 72h przed terminem wynajmu jest płatne 100%.

wróć

9. Co zawiera cena wynajmu?

W koszt godzinnego wynajmu sali wchodzi:

  • sprzęt i rekwizyty znajdujące się w standardowym wyposażeniu w wynajmowanej sali. Aktualna lista wyposażenia każdej z sal znajduje się w zakładze "Nasze sale". (W razie dodatkowych lub niestandardowych potrzeb, prosimy o wcześniejszy kontakt);
  • dostęp do strefy wypoczynku (poczekalnia, mała kuchnia z zimnymi i gorącymi napojami, żelazko);
  • WiFi;
  • konsultacje związane z obsługą sprzętu studyjnego.

W koszt 2- godzinnego lub dłuższego wynajmu wchodzi również:

  • dostęp do stanowiska do wizażu w godzinach 10.00 - 18.00 (do 1,5 godziny przed sesją). Obowiązuje uprzednia rezerwacja stanowiska! Poza tymi godzinami usługa jest dodatkowo płatna wg. Cennika;
  • dostęp do dodatkowych akcesoriów lub niestandardowego wyposażenia.

wróć

10. Czy można zmienić standardowe wyposażenie?

Tak, można zmienić wyposażenie przy minimalnym czasie 2h. Na niektóry sprzęt jest wymagana rezerwacja, dlatego razie dodatkowych lub niestandardowych potrzeb prosimy o wcześniejszy kontakt. Część sprzętu niestandardowego jest dodatkowo płatna.
Standardowe wyposażenie każdej z sal można sprawdzić tu NASZE SALE.

wróć

11. Jak zarezerwować stanowisko do makijażu?

Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja stanowiska! Podczas rezerwacji sali za pośrednictwem naszej strony, jako wiadomość do rezerwacji wpisz informację w jakich godzinach chcesz skorzystać ze stanowiska do wizażu. Jeśli nie zrobisz tego podczas rezerwacji sali, skontaktuj się z nami drogą mailową podając informacje dot. swojej rezerwacji. Obowiązuje pierwszeństwo rezerwacji.

Korzystanie w godzinach 10:00 - 18:00, na 1,5h przed planowaną sesją jest wliczone w cenę min. 2-godzinnego wynajmu. Dostęp poza podanymi godzinami lub na ponad 1,5 jest płatny wg. Cennika za każdą rozpoczętą godzinę.

wróć

12. Czy jest dostępny parking?

Przy studiu dostępny jest darmowy parking miejski. Można też zaparkować na pobliskich ulicach lub na dostępnych w okolicach rynku i pl. Jana Pawła II parkingach płatnych.

Natomiast, jeśli będziesz potrzebował wyładować swój sprzęt, to można wjechać do nas na podwórko, w tym celu prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny.

wróć

13. Czy mogę wynająć salę pod sesję z udziałem zwierząt?

Tak, przy minimalnym czasie wynajmu 2h. Chęć wykonania zdjęć ze zwierzętami powinna być wcześniej uzgodniona z obsługą studio, a wszelkie straty wyrządzone przez zwierzę będą rekompensowane przez najemcę. Wynajem na sesję z udziałem zwierząt może być skrócony o 15-30 minut w celu sprzątania sali. W przyapki większej ilości zwierząt (powyżej 1) obowiązuje wycenia indywidualna.

wróć

14. Najważniejsze reguły studia!

  • Studio wynajmowane jest na przedział czasu określony rezerwacją. W razie spóźnienia zarezerwowany czas się nie wydłuża.
  • Wszelkie przygotowania do sesji, a także sprzątanie po sobie, przebierania się i td. muszą nastąpić w opłaconych godzinach wynajmu.
  • Obowiązuje obuwie zmienne dla wszystkich uczestników sesji i członków ekipy.
  • W przypadku uszkodzenia którychkolwiek z rzeczy wyposazenia studia klient zobowiązany jest do rekompensaty strat według cen rynkowych.
  • Na stanowisko do wizażu obowiązuje rezerwacja. Sprawdż  Jak zarezerwować stanowisko do makijażu?
  • Sprzęt fotograficzny może być obsługiwany wyłącznie przez osoby posiadające wiedzę techniczną i umiejętności z zakresu korzystania z tego typu sprzętu. Wynajmujący może odmówić korzystania ze sprzętu w przypadku stwierdzenia braku powyższych kwalifikacji.

ZAKAZ!

  • Używania efektów typu dym, świecie, bańki mydlane, konfetti, brokatu, sztucznego śniegu lub innych tego typu bez wcześniejszego uzgodnienia tego z obsługą studio.
  • Używania opcji światła modelującego do filmowania oraz jako światło ciągłe do robienia zdjęć. Do tych celów w ofercie posiadamy lampy LED. 
  • Samodzielnego zmieniania tła oraz akcesoriów w sprzęcie studyjnym. Wykorzystywania jakichkolwiek dodatkowych sprzętów przyniesionych ze sobą bez wcześniejszej konsultacji z obsługą studio.
  • Spożywania posiłków i napojów w salach zdjęciowych (prosimy korzystać ze strefy wypoczynku i kuchni).

wróć


Cały regulamin dostępny jest na stronie REGULAMIN. Zapraszamy do zapoznania się z nim i do kontaktu w razie pytań czy wątpliwości.

 

©2015-2022 BIG STUDIO

Wszystkie zdjęcia i publikacje zamieszczone na stronach www.bigstudio.pl posiadają ochronę prawno-autorską. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych w bigstudio.pl w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.Dowiedź się więcej